wtorek, 3 lutego 2015

STOSIK 2/2015, czyli dodatki książkowe do gazet

Witajcie! Dziś przychodzę się pochwalić tym co udało mi się zakupić wraz z dodatkami do gazet, jak widzicie dość skromnie jak na mnie ;)


1."Czas czarnych luster" - Krzysztof Kotowski (zakupiona z "Fabryką Sensacji")
2."C jak cisza" - Sue Grafon (j.w.)
3."Cukiernia pod Amorem. Zajezierscy" (tom 1)- Małgorzata Gutowska - Adamczyk (zakupiona z "Poradnikiem Domowym" nr 2/2015)
4."Jeżynowa zima" - Sarah Jio (zakupiona z "Panią Domu")
5."Niedziela, która zdarzyła się w środę" - Mariusz Szczygieł (zakupiona z "Czterema Kątami", było dużo tytułów do wyboru, szczególnie romansów Pani Susan Wiggs)

Całość prezentuje się tak, jak na zdjęciu powyżej :) Najbardziej cieszę się z "Cukierni pod Amorem", gdyż od dawna miałam chęć na tę lekturę, w kolejnych numerach "Poradnika Domowego" będzie można znaleźć kolejne tomy :) A także z "Jeżynowej zimy", często ta lektura pojawiała się w zestawieniu najlepszych książek przeczytanych w roku 2014, więc muszę koniecznie się z nią zapoznać :)

31 komentarzy:

  1. Fantastyczne nabytki :) Miłej lektury życzę. Moim zdaniem Jeżynowa zima to bardzo ciekawa lektura :)

    www.krzywaprosta.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Cukiernię pod Amorem gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie książka Mariusza Szczygła. Poszukam, może jeszcze gdzieś kupię :)
    Zazdroszczę zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nabytki naprawdę bardzo fajne zwłaszcza cukiernia i jeżyny!!! :) Zazdraszczam po cichutku;))

    OdpowiedzUsuń
  5. I ile ta "Jeżynowa zimowa" z Panią Domu wyniosła? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie interesuje dodatek do "Czterech kątów" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezły stosik ci się uzbierał:) Cukiernię pod Amorem uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie udało mi sie kupić gazety z książką!

    OdpowiedzUsuń
  9. Same ciekawe książki. Najbardziej zazdroszczę książki Jio. Czytałam jej "Marcowe fiołki" i muszę przyznać, że to nie są zwyczajne romanse.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam również o "Jeżynowej zimie" ale wydawała mi się zbyt droga, jako dodatek do gazety. Piękne zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
  11. C jak cisza" - Sue Grafon i "Jeżynową zimę" polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Jeżynową zimę" i "Cukiernię" badzo polecam. Sama skusiłam się na Szczygła

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe zdobycze. Ja od dawna poluję na "Jeżynową zimę" i liczę na to, że kiedyś będę miała okazję ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżynowa zima z gazetką? Oooo to muszę poszukać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm chyba jedynie po książkę Sarah Jio bym sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę, chyba muszę wybrać się do kiosku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolekcja się powiększa:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama poluję na książki w gazetach, ale nie widziałam ostatnio nic dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe zdobycze. Ja nie mam cierpliwości , aby polować na książki w gazetach.Wole czatować na promocje w księgarniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ piękne zdobycze...zazdroszczę jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ...a ja nadal nie odwiedziłam żadnego kiosku, chociaż już u kilku osób widziałam, jakie to cuda stamtąd przynoszą...

    OdpowiedzUsuń
  22. Okazuje się, że teraz nawet koło kiosku niebezpiecznie chodzić....dobrze, że ja mam do niego daleko....
    Cukiernię .....mam całą. Jeszcze nie czytaną....

    Miłego czytania życzę....

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowite książki :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też życzę dużo czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuje za odwiedziny i pozostawienie komentarza. Wszystkie są dla mnie cenne i czytane, chociaż nie zawsze udaje mi się na nie odpowiedzieć.
Zastrzegam sobie prawo do usuwania treści wulgarnych i obraźliwych skierowanych do mnie bądź moich czytelników.