niedziela, 4 sierpnia 2013

STOSIK 5/2013

Chciałam się pochwalić moimi nowymi nabytkami, jak i pozycjami wypożyczonymi z biblioteki.

Od góry:
1. Akt desperacji - David Morrell (z biblioteki)
2. Bez tchu -Dean Koontz (z biblioteki)
3. Karaluchy - Jo Nesbo (z biblioteki)
4. Kobieta na krańcu świata 3 - Martyna Wojciechowska (z biblioteki)
5. Kobieta na krańcu świata 2 - Martyna Wojciechowska (zakup własny)
6. Kobieta na krańcu świata 1 - Martyna Wojciechowska (zakup własny)

7. Sztuka ścigania w deszczu - Garth Stein (zakup własny )
8. Agencja - Ally O'bren (zakup własny, promocja w Empiku za 9,90)
9. Pocztówki zabójcy - James Patterson (zakup własny,promocja w Empiku za 9,90 )
10. Terminalny mróz - Lincoln Child (zakup własny, promocja w Empiku za 9,90)

Coś polecacie. odradzacie?

3 komentarze:

  1. Nesbo uwielbiam, więc "Karaluchy" oczywiście polecam:)Natomiast "Pocztówki zabójcy" też mi się udało ostatnio okazyjnie kupić w Biedronce (cena taka sama lub bardzo podobna).

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Nesbo nie miałam jeszcze do czynienia, a Pattersona uwielbiam, więc musiałam za taką cenę zakupić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Karaluchy" Nesbo, choć to nie jest najlepsza jego pozycja, ale jedna z pierwszych, jak polubisz Harrego, to lista kryminały znacznie się zwiększy:-)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuje za odwiedziny i pozostawienie komentarza. Wszystkie są dla mnie cenne i czytane, chociaż nie zawsze udaje mi się na nie odpowiedzieć.
Zastrzegam sobie prawo do usuwania treści wulgarnych i obraźliwych skierowanych do mnie bądź moich czytelników.