niedziela, 7 października 2012

Witam wszystkich bardzo serdecznie !!!

Witam wszystkich bardzo serdecznie !!!

Na początku pragnę nadmienić kilka słów o sobie. Mam na imię Ania. Mieszkam w pięknym mieście w południowo - wschodniej części Polski. O jakim mieście mowa, a no o Lublinie.
Ukończyłam studia o kierunku bardzo ciekawym ,a mianowicie Organizacja i zarządzanie w turystyce i rekreacji. Interesuje się książkami, filmami, muzyką, sportem, zwierzętami i trochę motoryzacją, a i ostatnio kulinariami. Podróże i szeroko rozumiana turystyka są moimi pasjami i pragnę rozwijać się w tym kierunku.

Postanowiłam jednak pisać bloga o czymś zupełnie innym, a mianowicie o książkach. Przyznaje szczerze, że na studiach nie miałam wiele czasu na czytanie: egzaminy, praca, nauka. Właściwie czytałam tylko to co musiałam, a zatem jakoś wielka przyjemność z tego nie płynęła. Jakiś czas temu postanowiłam to zmienić i tak zmieniłam się w mola książkowego. Codziennie staram się poświęcić trochę czasu, żeby przeczytać tych kilkanaście mądrze napisanych kartek. A dlaczego jest to dla mnie tak ważne? Odpowiedź jest prosta: biorąc w rękę książkę odrywam się od wszystkiego: świata, codziennych problemów, rzeczywistości czasami wesołej, a czasami niestety burej. Staram się wczuwać w role bohaterów i dane sytuacje, a także zrozumieć ich decyzje, dlaczego zrobili tak, a nie inaczej. Zatrzymuje się wtedy dłużej i zastanawiam się co akurat ja bym zrobiła w danej sytuacji. To takie niesamowite móc przenieść się w inny wymiar czasowy i móc fantazjować na jawie.


Jestem otwarta na każdy rodzaj literacki, jednak moimi rarytasami są: kryminały, horrory, thrillery, literatura związana z turystyką, także fantastyka i ostatnimi czasy przekonałam się do sagi, gdyż czyta się ją bardzo lekko, a i dobrej akcji w niej nie brakuje. Jak już wcześniej napomniałam jestem otwarta na każdy rodzaj literacki i żadnym nie pogardzę. A najlepsza książka to taka, która zapada głęboko w pamięci i z której można coś wynieść i wykorzystać w naszym życiu.

PS. To mój pierwszy blogowy wpis, więc proszę o wyrozumiałość :) Z biegiem czasu, mam nadzieję,że każdy wpis i recenzja, będą wychodziły mi coraz lepiej. Wkrótce postaram się zamieścić moją pierwszą, blogową recenzje. Pozdrawiam wszystkich miłośników książek i nie tylko :)

3 komentarze:

Drogi czytelniku!
Dziękuje za odwiedziny i pozostawienie komentarza. Wszystkie są dla mnie cenne i czytane, chociaż nie zawsze udaje mi się na nie odpowiedzieć.
Zastrzegam sobie prawo do usuwania treści wulgarnych i obraźliwych skierowanych do mnie bądź moich czytelników.