niedziela, 16 grudnia 2012

BYĆ JAK PŁYNĄCA RZEKA...

Być jak płynąca rzeka - Paulo Coelho 
 Autor: Paulo Coelho
Tytuł: Być jak płynąca rzeka. Myśli i impresje1998-2005
Tytuł oryginału: Ser como o rio que flui
Liczba stron: 288
 Wydawnictwo: Świat Książki
Ocena: 5/6 /7/10 

Na moim blogu nie mogło zabraknąć jednego z  najpopularniejszych pisarzy naszych czasów. Polecam każdemu, gdyż na pewno, każdy znajdzie tu swoją życiową mądrość.
Nie jestem fanką filozoficznych książek, może dlatego, że większości ich nie rozumiem. Jednak Paulo Coelho w swojej książce przedstawił doskonałe przykłady, łatwo i lekko objaśniając rzeczy z reguły nie pozorne, a jednak mające ogromny wpływ na wybór naszej drogi życiowej.


"Być jak płynąca rzeka" jest to wybór krótkich, lecz niezwykle głębokich tekstów, które pozwalają poznać myśli i spostrzeżenia autora na świat, a także samego siebie.
Z pewnością sięgnę po tę książkę jeszcze raz, a nawet i więcej. Czytając te refleksje autora znalazłam w końcu czas, by pobyć sama ze sobą. Przy niektórych tekstach zatrzymałam się na dłużej rozważając własne, osobiste przemyślenia.

2 komentarze:

  1. Coelho dla mnie to nie Filozofia, to poradnik, a w zasadzie pseudoporadnik. Fockaust, Nietzsche, i inni to pisali filozoficzne książki...

    OdpowiedzUsuń
  2. A według mnie jego książki mają w sobie nutkę filozofi. Tą akurat lubię najbardziej i chętnie bym do niej wracała nie raz, ale zapodziała się wiele lat temu, a szkoda.
    Pozdrawiam
    http://zapiski-okularnicy.pl/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuje za odwiedziny i pozostawienie komentarza. Wszystkie są dla mnie cenne i czytane, chociaż nie zawsze udaje mi się na nie odpowiedzieć.
Zastrzegam sobie prawo do usuwania treści wulgarnych i obraźliwych skierowanych do mnie bądź moich czytelników.