sobota, 23 lutego 2013

Stosik 2/2013

Pora na odsłonę drugiego stosiku w tym roku, a właściwie piramidy książek ;) Coś polecacie, coś odradzacie? Chętnie poznam Waszą opinię :)

Od lewej od dołu: (pozycje z biblioteki)

1. Więzień nieba - Carlos Ruiz Zafón
2.  Rio Anaconda - Wojciech Cejrowski
3.  Pałac Północy - Carlos Ruiz Zafón
4.  Drzwi do piekła - Maria Nurowska
5.  Dom na krawędzi - Maria Nurowska
6.  Czarnoksiężnik i kryształ - Stephen King
7.  Wilki z Calla - Stephen King
8.  Ptasiek - William Wharton

9.  Al - Wiliam Wharton
10. 21:37 - Mariusz Czubaj (przeczytane recenzja wkrótce)
11. 451 stopni Fahrenheita - Ray Bradbury
12. Blogostan - Joanna Opiat Bojarska
13. Pół życia - Jodi Picoult
14. Mężczyzna, którego nie chciała pokochać - Federicco Moccia
15. Delirium - Lauren Oliver
16. Brzydula. Historia niekochanej - Constance Briscoe

 Od prawej, od dołu:
17. By dziecko było geniuszem - Wiesław Andrukowicz (od Wydawnictwa Impuls)
18. Trudne drogi adaptacji - Beata Cytowska (od Wydawnictwa Impuls)
19. Liczby życia - Violetta Kuklińska-Woźny (od Wydawnictwa Studio Astropsychologii)
20. Pedagogika ogólna - Bogusław Śliwerski (od Wydawnictwa Impuls)
21. Proś, a będzie Ci dane - Esther i Jerry Hicks (od Wydawnictwa Studio Astropsychologii)
22. Feng Shui dla umysłu - Dr Michael Bohne (od Wydawnictwa Studio Astropsychologii)
23. Silna  i kobieca - Rachael Jayne Groover (od Wydawnictwa Studio Astropsychologii)
24. Miłość po przejściach - Elżbieta Liszewska (od Wydawnictwa Studio Astropsychologii)
25. Piąte. Nie zabijaj - Alicja Róg (od Wydawnictwa Novaeres)





14 komentarzy:

  1. sporo tego :D
    czytałam "Blogostan" (recenzja na mym blogu, jeśli jesteś ciekawa)
    na półce czeka na mnie "Brzydula"
    chętnie przygarnęłabym książkę Zafona i Picoult, gdyż lubię ich twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Pół życia" - dobra książka, chociaż w twórczości Picoult znajdą się i lepsze. Lubię Zafona, tych książek nie czytałam, więc jestem ciekawa, jak Ci się spodobają. No i oczywiście King, koniecznie potem podziel się wrażeniami :) Książki z drugiego stosiku to zupełnie nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście jak tylko przeczytam, to podzielę się wrażeniami :)

      Usuń
  3. Polecam książki Whartona:) "Ptasiek" był dla mnie rewelacją, natomiast "Al" jako kontynuacja losów Ala, już słabszy i szczerze, to się nieźle zawiodłam. A te dwie książki Zafona jeszcze przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie do Whartona nie mogłam się przekonać, ale w końcu wypożyczyłam i zobaczymy, więcej ma opinii przychylnych, także myślę, że się nie zawiodę.

      Usuń
  4. Wszystkie książki ciekawe :) Polecam Nurowską, Whartona i Zafona

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta Twoja piramida:) Za mną "Delirium", "Rio Anaconda", "Pałac północy" oraz "Więzień nieba" (pomyłka w zapisie:P:P). Wszystkie bardzo mi się podobały:) Ciekawie zapowiada się "Pół życia" Jodi Picoult;)
    Pozdrawiam:)

    Dobrze wyposażona na biblioteka:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam Cejrowskiego :)
    Łał! niezły stosik. Zazdroszczę! Ale ja bym nie znalazła tyle czasu,żeby je wszystkie przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wkradła się literówka: Nonaeres ;) A stosik imponujący :) Polecam Whartona na początek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, wspaniałości same! Zafon, King, Wharton... "Ptaśka" baaaardzo polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cejrowski i Zafon pycha! Fajne jest Silna i kobieca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Imponujący stosik! Czekam na recenzje. (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, widzę, że Ty też bierzesz na siebie dużooooo :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuje za odwiedziny i pozostawienie komentarza. Wszystkie są dla mnie cenne i czytane, chociaż nie zawsze udaje mi się na nie odpowiedzieć.
Zastrzegam sobie prawo do usuwania treści wulgarnych i obraźliwych skierowanych do mnie bądź moich czytelników.